
Díky Komerční bance podpoříme další talenty
Vyzkoušet si řídit vlastní projekt, naučit se popularizovat výsledky své práce, mít možnost vycestovat na prestižní zahraniční pracoviště a spolupracovat se špičkami v oboru, to vše umožňuje studentům podpora Nadačního fondu UP.
I po 6-ti letech existence drží NF UP stejné zásady jako v době svého vzniku: co nejmenší administrativní zátěž pro studenty, co největší důvěra v jejich schopnosti a maximální transparentnost výsledků.
Každým rokem vybírá pětičlenná Správní rada NF UP zajímavé studentské projekty z různých oblastí jako jsou například přírodní vědy, medicína, psychologie, historie, zdravý životní styl nebo umění.
V roce 2022 zasedne v novém složení. Komerční banka je generálním partnerem fondu a má ve správní radě 2 reprezentanty: paní Hanu Kovářovou, Executive Director, Brand Strategy and Communication a pana Ctirada Lolka, Executive Director of Human Resources.
Členové správní rady fondu v roce 2022
- Martin Procházka
- Zdeněk Pechal
- Boris Cvek
- Ctirad Lolek
- Hana Kovářová
„Jsme velice rádi, že se náš Nadační fond UP má generálního partnera, který je nadšen filozofií fondu a ztotožňuje se s jeho hlavním cílem – podporou inovativního mezinárodního výzkumu juniorních vědců,“ komentovala spolupráci Dita Palaščáková, koordinátorka v českých podmínkách unikátní univerzitní kampaně Darujte příležitost!.
„Komerční banka je velmi ráda, že je partnerem Nadačního fondu UP. Vzdělávání a podpora talentů jsou oblasti, které patří ke klíčovým jak v oblasti vzdělávání, tak i u nás v Komerční bance. Současně jsme přesvědčení, že bez podpory vědy a výzkumu nebude moci jak Česká republika, tak i celé lidstvo obstát v náročných změnách, kterými procházíme, zejména pokud se jedná o klimatickou změnu či obecně oblast ESG. V tomto ohledu vnímáme Nadační fond UP jako unikátní a perfektně navazující a doplňující naši strategii Komerční banky, která se opírá o inovace, technologický pokrok i oblast udržitelnosti,“ uvedla za generálního partnera Hana Kovářová, Executive Director, Brand Strategy and Communication.
Snahou Komerční banky je tedy kromě její základní role v makroekonomickém prostředí také společenská zodpovědnost, kterou by v partnerství s Nadačním fondem UP chtěla naplnit v praxi. Vedení obou organizací se shoduje na tom, že uzavřené partnerství je ve prospěch veřejného zájmu.
„Jedním z dlouhodobých strategických cílů Komerční banky v rámci společenské odpovědnosti je také kontinuální podpora vzdělávání. Proto jsem velmi rád, že prostřednictvím Nadačního fondu UP máme příležitost podpořit mladé talentované vědce a vědkyně. A můžeme být průvodci na jejich cestě za poznáním a pomáhat jim zhmotňovat jejich projekty a převádět je do praxe. Jsem přesvědčen, že podpora tvůrčí činnosti u mladých lidí je zcela zásadní pro to, jak se nám bude dařit v budoucnu,“ doplnil motivaci Komerční banky i svou Ctirad Lolek.
Darovat příležitost talentovaným mladým vědcům, inovátorům a umělcům můžete i Vy velmi rychle a bezpečně přes prověřenou platební bránu Darujme.cz tady.