Těšíme se na důkladné nastudování všech žádostí studentů, kteří se do výzvy přihlásili. Na svém zasedání 23. 4. 2019 vybere správní rada projekty, které letos podpoříme.
Nadační fond Univerzity Palackého byl založen v roce 2015, a je doposud v České republice jediný svého druhu. Od vzniku fondu jsme podpořili 35 talentovaných studentů, kteří si díky Vaší podpoře mohli plnit vědecké sny a měnit svět k lepšímu. Rozdělili jsme 3 miliony korun, a ani jedna nepřišla nazmar.
Získat finance pro projekty talentovaných studentů a seznámit veřejnost s podporou mladých vědců na olomoucké univerzitě, to je smysl kampaně Nadačního fondu UP, která odstartovala loni v březnu.
Pobyt na prestižních zahraničních univerzitách, praxe v renomovaných světových vědeckých centrech, možnost řídit vlastní projekt, příležitost vyzkoušet práci v mezinárodních týmech, to vše může zažít student, jehož projekt podpoří Nadační fond Univerzity Palackého.
Josef Hloušek, který se zabývá kvantovou optikou a problémy detekce ultraslabých optických signálů díky podpoře fondu získal zkušenosti z oblasti špičkových technologií optických zdrojů. Pro celý tým pracoviště pak projekt znamená významný posun ve výzkumu neklasických stavů světla a do budoucna nabízí užší spolupráci s vědeckou skupinou na institutu fyziky Stockholmské univerzity.
Měli byste slyšet, s jakou láskou mluví Barbora Pařízková o tzv. auxinech, rostlinných hormonech. Pro člověka, který o těchto látkách slyší poprvé, je to až nepochopitelné.
Až do chvíle, kdy jsem mluvila s Vladimírem Skalickým, studentem 4. ročníku doktorandského programu Experimentální biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého, jsem rostliny vnímala jako něco hezkého, ale jednoduchého, samozřejmého.
Pokud byste teď byli v AZ-kvízu a měli odpovědět, jaké slovní spojení skrývají písmena VDB s nápovědou, že se jedná též o „senzomotorické stélky“, znali byste správnou odpověď? Tedy, že jde o Vložky Do Bot?
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.